Servicedesk2021-09-14T07:38:43+02:00

SERVICEDESK

Alle pinautomaten maken gebruik van internet

Daarom kan het voorkomen dat er een storing is, de internet provider heeft een storing waardoor uw klanten niet kunnen pinnen. Op deze pagina leest u over actuele storingen en vindt u de antwoorden op de meest voorkomende vragen.

Actuele storingen
Meest gestelde vragen
Handleidingen

Op de pagina van onze klantenservice kunt u de actuele status zien van eventuele storingen aan de pinautomaten of aan het netwerk van KPN of Vodafone. Is er geen storing bekend, maar ondervindt u desondanks hinder? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uiteraard vindt u op de pagina over onze klantenservice ook handleidingen van onze pinautomaten en formulieren om een wijziging door te kunnen geven.

Telefonisch contact met de servicedesk? (+31) 088-426 2700

(Bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00)

Telefonisch contact met de verkoop / administratie? (+31) 085-2101808

(Bereikbaar van ma t/m vrij 09:00 tot 17:00)

 Meest gestelde vragen

Kassasysteem koppelen?2020-11-03T14:43:28+01:00

Onze pinautomaten kunnen worden gekoppeld aan sommige kassasystemen, één daarvan is ESPOS kassasoftware van www.voordeligekassa.nl u kunt informeren bij uw kassa leverancier.

Welke pinautomaten levert GOEDKOOPPINNEN.NL2020-11-03T14:41:05+01:00

GOEDKOOPPINNEN.NL maakt gebruik van de Sepay pinautomaten en kan deze, door goed  onderhandelen zeer voordelig aan onze klanten aanbieden.
Sepay is ruim 10 jaar actief en levert goede en betrouwbare pinautomaten.

Welke diensten levert GOEDKOOPPINNEN.NL?2020-11-03T14:41:10+01:00

GOEDKOOPPINNEN.NL levert een betaaloplossing aan zakelijke klanten.

  • Mobiele pinautomaten
  • Vaste pinautomaten
  • GOEDKOOPPINNEN.NL in samenwerking met Sepay levert betaaldiensten onder vergunning en toezicht van van De Nederlandsche Bank
Is er een stabiele verbinding met mijn mobiel pinautomaten?2021-09-14T07:35:56+02:00

Onze mobiele pinautomaten maken bij het uitvoeren van een pinbetaling verbinding via GPRS of Wifi. De hiervoor gebruikte simkaarten (GPRS) wisselen automatisch van netwerk voor het geval de dekking onvoldoende zou zijn. Voor alle telecommunicatienetwerken geldt dat de netwerkdekking in de praktijk kan variëren, afhankelijk van uw locatie en uw omgeving. Ervaart u met uw mobiele pinautomaat een slecht bereik? Neemt u dan in ieder geval contact op met onze klantenservice. Wij zoeken samen met u naar een oplossing.

 

Kan ik de “kopie” bon uitschakelen?2020-11-03T14:41:22+01:00

U kunt via uw persoonlijke inlogpagina  SEPAY-pagina, de kopie functie in- of uitschakelen.

Binnen hoeveel tijd kan ik de pinautomaat in gebruik nemen?2021-09-14T07:36:28+02:00

Na ontvangt van de gevraagde gegevens voor het opstellen van de overeenkomst ontvangt u binnen 3 werkdagen uw vaste of mobiele pinautomaat. De pinautomaat is dan al ingesteld voor u en kan direct in gebruik worden genomen!

Storingen

Er zijn momenteel geen storingen..

Handleidingen

U kunt hier alle handleidingen voor de SEPAY pinautomaten downloaden.

Zo kunt u op uw gemak alles uit uw pinautomaat halen. Zowel de instructies van de nieuwe modellen als de instructies van de SEPAY Classic zijn hier te vinden en gratis te downloaden.

Bekijk hier de uitleg video’s op youtube!

Sepay account

Persoonlijke pagina: Mijn GOEDKOOPPINNEN.NL

Download
pinautomaat handleiding

Sepay Vast

Download
KASSIERUNIT - HANDLEIDING

Kassierunit

Download
pinautomaat handleiding

Sepay Mobiel, GPRS

Download
pinautomaat handleiding

Sepay Mobiel, GPRS, Wifi

Download
Mini handleiding

Sepay Mini, GPRS

Download

Titel

Ga naar de bovenkant